Autor |
Wiadomość |
Asztarte
 |
Wysłany:
Czw 23:06, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
Hop hop. Prosze do wpaść do subforum Tii Celeste i podać rodzaj znajomości...bo smutno jej samej. |
|
 |
Marduk
 |
Wysłany:
Czw 20:41, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
lepiej nie |
|
 |
Fanfinette
 |
Wysłany:
Czw 20:40, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
mogę się tylko domyślać... |
|
 |
Marduk
 |
Wysłany:
Czw 20:33, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
mam pomysła ale nie powiem |
|
 |
Fanfinette
 |
Wysłany:
Czw 20:32, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
w sensie fajnie się zaczyna, ciekawe co będzie dalej po tym, jak już znajdzie książkę. |
|
 |
Marduk
 |
Wysłany:
Czw 20:25, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
w jakim sensie? |
|
 |
Fanfinette
 |
Wysłany:
Czw 20:21, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
Fajnie się zaczyna  |
|
 |
Marduk
 |
Wysłany:
Pon 23:21, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
no pewnie |
|
 |
Asztarte
 |
Wysłany:
Pon 20:44, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
To dobry pomysł. Zaraz napiszę daty publikacji notek.
jaki rodzaj znajomości będzie łączył nasze pistaci? Może na początku, gdy twój bohater pojawi sie w Podziemiach, bedą do siebie wrogo nastawieni. |
|
 |
Rudzia
 |
Wysłany:
Pon 16:55, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
ja narazie poczekam aż w pełni zorientuje się w tych światach;) |
|
 |
Marduk
 |
Wysłany:
Pon 16:52, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
Mam już szkic |
|
 |
Ruda
 |
Wysłany:
Pon 16:47, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
No ok;) Zobaczymy co tam naskrobiesz... |
|
 |
Marduk
 |
Wysłany:
Pon 16:46, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
bo on ma powiązania z Panteonem, i zdobył stopnie za zasługi w polu. A jego edukacja zaczela się już w życiu embrionalnym |
|
 |
Ruda
 |
Wysłany:
Pon 16:44, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
Ja mówię o całej nauce ... czy wszelka edukacja;)
no cóż jak tam wolicie Wasze opowiadanie, mam nadzieje, że będzie interesujące...
Wyrażam tylko zdanie, że troszkę dziwne aby w tak młodym wieku być kapitanem;)
Może młodszym kapitanem będzie? |
|
 |
Marduk
 |
Wysłany:
Pon 16:29, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
może być kapitanem jeśli zaczął służbę w wieku 14 lat |
|
 |